Dag 1 Noord-Frankrijk d'Alsace - Reisverslag uit Geisfeld, Duitsland van Sebastian en Christa Jurkiewicz - WaarBenJij.nu Dag 1 Noord-Frankrijk d'Alsace - Reisverslag uit Geisfeld, Duitsland van Sebastian en Christa Jurkiewicz - WaarBenJij.nu

Dag 1 Noord-Frankrijk d'Alsace

Door: Sebastian & Christa

Blijf op de hoogte en volg Sebastian en Christa

13 Juni 2015 | Duitsland, Geisfeld

Yeahhh vakantie is begonnen.
Vandaag gaan we naar Geisfeld waar we 1 nachtje bij pension Roswitha blijven slapen. Tot aan Keulen over de snelweg en toen verder binnendoor, TomTom snelweg vermijden.
Hele mooie rit langs de moezel, een paar schitterende pasjes gepakt en heerlijk zonnig weertje. We hebben een uurtje regen gehad op de snelweg bij Keulen in de buurt en verder heerlijk weer. Kamer was prima voor een nachtje, bed lag fantastisch. Oma Roswitha had voor ons gekookt en dat was erg lekker, bouillon vooraf en daarna, schnitzel met paddestoelensaus en natuurlijk pommes und salat.
Morgen weer een dag :)

mille miglia reis dag 2

16 September 2016

Mille miglia reis dag 1
Sebastian en Christa

Wij zijn een stel sinds 25 september 1992, getrouwd sinds 25 september 2000. We zijn bewust kindervrij, maar we zijn gek op onze 3 katten. We genieten van het leven en we gaan graag Tour tochtjes maken met onze oude Lancia beta spider. We zijn ook actief lid van de lanciaclub Nederland en daar maken we ook regelmatig een Tour tochtjes mee.

Actief sinds 25 Mei 2015